|  | 
| 
 | |||||||
| Registrieren | Fotoalben | Hilfe | Interessengemeinschaften | Kalender | Suchen | Heutige Beiträge | Alle Foren als gelesen markieren | 
| Die Charade Serie (G10, G11, G100, G100 GTti, G101, G102, G2xx) | 
|  | 
|  | Themen-Optionen | 
|  02.04.2005, 03:00 | #11 | 
| Benutzer  Registriert seit: 14.05.2003 Alter: 51 
					Beiträge: 44
				 |   
			
			@power-gamer: yes, they are exactly the same . Only the ecu is different we found out All part numbers of both engine's are the same diahatsu parts/numbers. 
				__________________ www.ddcnl.tk www.g11turbo.tk www.myg112.tk  God created turbo lag to give V8\'s a change | 
|   |   | 
|  02.04.2005, 16:10 | #12 | 
| Gast 
					Beiträge: n/a
				 |   
			
			and which one has got definitively MORE power? or are topspeed, torque and so on in real the same and only different on the paper? do you understand me?
		 | 
|   | 
|  02.04.2005, 16:46 | #13 | 
| Benutzer  Registriert seit: 14.05.2003 Alter: 51 
					Beiträge: 44
				 |   
			
			They are in standard confuguration both exactly the same So hp tourque or what so ever is the same. Only the topspeed of the deto is set at 180 kmh(thats arranged bij japanese law) 
				__________________ www.ddcnl.tk www.g11turbo.tk www.myg112.tk  God created turbo lag to give V8\'s a change | 
|   |   | 
|  02.04.2005, 16:51 | #14 | 
| Gast 
					Beiträge: n/a
				 |      my GTI is faster than a deto     | 
|   | 
|  02.04.2005, 16:54 | #15 | 
| Benutzer  Registriert seit: 14.05.2003 Alter: 51 
					Beiträge: 44
				 |   
			
			yup correct, but we are busy now to do a engine swap into a charade g112. He his gonna get a 1600 16v Gti engine in it. And when we are done its have arround 140 bhp and flys aproxx 225 kmh 
				__________________ www.ddcnl.tk www.g11turbo.tk www.myg112.tk  God created turbo lag to give V8\'s a change | 
|   |   | 
|  02.04.2005, 16:56 | #16 | |
| Gast 
					Beiträge: n/a
				 |   Zitat: 
 Ich glaub irgendwie mittlerweile da zahlt man einfach nur viel weil halt De tomaso draufsteht und sonst gar nix  . | |
|   | 
|  02.04.2005, 17:08 | #17 | 
| Gast 
					Beiträge: n/a
				 |    WOW :!: this sounds great. but i wouldnt even dream to go that fast in a g112  but you could shorten the gearbox and "transform" topspeed into torque!? | 
|   | 
|  02.04.2005, 17:18 | #18 | 
| Benutzer  Registriert seit: 14.05.2003 Alter: 51 
					Beiträge: 44
				 |   
			
			@Felix i've seen you pics but you have a Gti and you don't have 105 hp but 115 hp
		 
				__________________ www.ddcnl.tk www.g11turbo.tk www.myg112.tk  God created turbo lag to give V8\'s a change | 
|   |   | 
|  02.04.2005, 18:00 | #19 | 
| Gast 
					Beiträge: n/a
				 |   
			
			ok ok   im going to change it if it think of it (sry bout my english, im in 13th class @ school and my english-teacher is 62 years old  ) | 
|   | 
|  04.04.2005, 00:55 | #20 | 
| Benutzer  Registriert seit: 07.02.2005 Alter: 48 
					Beiträge: 54
				 |   
			
			Hab ich das jetzt richtig verstanden, daß der Charade Gti ab Werk mit einem Fächerkrümmer ausgestattet ist? Und wenn ja wäre meine Frage ob der Krümmer vom Gti in den Appi passt ohne gross was ändern zu müssen.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Themen-Optionen | |
| 
 | 
 | 
|  Ähnliche Themen | ||||
| Thema | Autor | Forum | Antworten | Letzter Beitrag | 
| L701 vs. L251+L276 - Vergleich im Alltag und auf der Viertelmeile | 25Plus | Die Cuore Serie | 22 | 21.07.2011 07:52 | 
| Mathematischer Unterschied Diesel - Benzin | K3-VET | Allgemein | 15 | 10.09.2008 21:05 | 
| Leistung Materia vs. Terios und Automatik | Rainer | Die Materia Serie | 17 | 03.08.2008 20:59 |