Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 18.05.2005, 09:48   #66
Inday
Vielposter

Benutzerbild von Inday

Standard

Zitat:
Zitat von geggi
Wie ! 5 bis 6 Stunden. Da fahre ich ja von hier nach Genf in der zeit. Ich habe von mir nach Zürich ( in der Nacht ) 2stunden und 39 min aber nur wenn ich langsam fahre. Reckord liegt für die Strecke Valchava bis Steinhausen ( Zug ) bei 2stunden und 9 min. Inkl. alle Pässe.
Also wo willst du nur in 6 st. hin. Bis zum Gardasee in Italien ?
Also, wemme ebbe scho nemol bim Schwyzerditsch syn, numme no das zer Zyträchnigg: vo mer bis Basel sins 45 Minute, denne nonnemol 45 Minute bis Zörih, macht 1 Stund 30 Minute. Dur Zörih dure rechni i dr Regl nonnemol 30 Minute, vellecht au meh. Also binni schonemol uf 2 Stund, und vo derte bis zu Dir gohts ebbe nonnemol mindeschtens 2,5 Stunde, wie Du gsait hesch. Denne benni also scho bi ebbe 4,5 Stunde. Eine (oder au zwäi) underwäggs zwitschere sicher nonnemol ebbe e halbi Stund, denne bin i uf mine 5 Stund. Und wenns no ebbe ne bitzeli Verkehr hät, denne kunsch logger uf 6 Stund. Do nutzt au e Turbo nit, wenns net vorwärts goh well.

I fahr no viel noch Aisiedle (Einsiedeln), und do bruchi jedesmol je noch Verkehr ebbe 2,5 Stund, wenni mi an d'Gschwindigkaitsrichtlinie halte due.

Wahrschinligg wäri wergligg schnäller am Gardasee also dört, wo Du wonsch. Aber vo mir dehai bis ze Dir ischs wirgligg vo einem Egge zem andere. Und laider nid alles Autobahn.

s'Griessli
Inday