![]() |
Lieber Patrick
Ich bin immer noch dabei und freu mich Mega drauf :wink: LG Mike |
Sodäle, I ha grad e neui Uuseforderig im Gschäft agnoh und das koschtet mi, wies usgseht, e paar Wucheänd-Ysätz. So kanni no meh Gäld verdiene und mir denne scho boll emol dr nei YRV II ynezieh, wenner denne ebbe näggscht Johr kunt **freu**.
Wies denne an sälem Wucheänd usgseh werd, muess I halt ganz kurzfreschtig entschaide. Aber definitiv zuäsage kanni jetze ebbe nit, do I nit waiss, ob I denne im Gschäft si muess oder nit. Aber wenns klappt, kummi doch wenigschtens fer e Samschtig vorby. Ai Dag macht jo schliesslich au Schpass. Wie kurzfrischtig loot sech denne e Hotelzimmer no reserviere, falls's doch no klappe söll? Ich dänk do an Fritig uf e Samschtig und am Samschtig z'Nacht werdi denne wahrschinligg wieder heimfahre miese. E liebe Gruess, Inday |
Sali Zäme !!
Also, nächsten Freitag ist es schon soweit :D Riesenfreu @ Renato Ist es OK, wenn ich ca. 17.00 Uhr bei Euch zu Hause sein werde ?? Oder willst Du lieber beim Glarnerland abmachen ?? LG Mike |
sali mike....
lieber 16.30 im autobahn-glarnerland mövenpick.... habe noch für jeden noch ein kleines "Daihatsu-geschenk".... gruss Renato |
Sorry an alle . aber ich hatte tierische internetprobleme.
@ Inday Im moment sind noch zimmer frei. etwas sollte sich immer machen lassen. @ alle die kommen.: Freue mich tierisch auf das treffen. habe nur das problem das mir ein DJ fehlt für am abend. hoffe ich finde da noch eine lösung. bisbald... |
@ Inday
@ albatros @ mike @ ??? wer kommt noch ??? autobahnraststätte glarnerland 16.30...... ich freue mich uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusinnig!!!!!!!!! Renato |
Abgemacht !!!
16.30 im Glarnerland :D Grüsse Michu |
übrigens, für alle die kommen:
Meine Telefonnummern sind: Privat: 081 858 57 88 Handy: 079 355 57 14 Freue mich schon. Bis dann! |
juhuiii nur noch 2 mal schlafen...!!!!!
|
Nicht vergessen etwas Warme Kleidung mitzunehmen. Es ist im moment verdammt kalt hier . Spitznwerte von +10 und -6 Grad in den letzten tagen.
PS: Falls ihr wollt könnt ihr mir ein Paar gebrannte Musikcds bringen für am abend oder so. Bis morgen. Freue mich schon. |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 09:40 Uhr. |